mobil strul

denna datan går mej på nerverna något grymt nu asså. Inget funkar. Eller jo Internet funkar precis som vanligt. Men ska jag då försöka logga in på msn eller skype eller nåt så funkar det inte å så slutar hela internet funka så man måste starta om hela datan. Aningen jobbigt detta.
Å sen ska vi ju inte prata om min jävla mobil. som åkt fram å tillbaka inne på onoff utan att nåt händer.  nu har det går 6 dagar å ingen har hört av sej så jag får ju helt enkelt åka in i dag å kolla va som händer. för dom sa till mej har ingen hört av sej innom 5 dagar får du komma tillbaka.  Lagom irriterad e jag nu.
sönder mer än 4 ggr på inte ens ett år. å så ska det inte va. det e min rättighet att ha en ny. Å jag kommer INTE ge mej. Jag ska ha mina pengar tillbaka eller en ny mobil.
Å får jag mina pengar så e det bara bye bye OnOff and phonehouse here i come.  blir brutalt galen på detta.
den e inne på reklamation nu ÄNTLIGEN men ingen fattar ju något om det verka det som. dom på sonyericsson säger en sak till mej å en helt annan till butiken.
Det e precis som om dom vill att jag ska ge upp å bara köpa en ny. Men GLÖM DET säger jag bara. jag SKA ha ny mobil. Det e mina rättigheter. Å vad e det dom brukar säga. Kunden har alltid rätt.
Så ni inne på onoff vi ses sen förmodligen.
Nä nu ska jag la försöka hänga upp min rena tvätt i garderoben å sen hoppa in i en dusch.


Lite bilder sen jag va i turkiet för snart 3 år sen





Zazza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0