God mat och underbart sällskap

Hade en helt underbar kväll i Mölndal i går. Blev bjuden på mat. Grillat lamm , grillad potatis, grillad majs och sallad å tsatziki. Och ett jätte gott rött vin till det.  Blev gör mätt och det smakade jätte bra. Och sällskapet vad helt underbart. :)
Satt ute på uteplatsen och åt. Sen satt vi och tjötade en massa om allt å inget. 
Gick in och satte oss i soffan och tjötade ännu mer. Sen somnade jag underbart gott på din arm. Sovit jätte bra i natt. Eller det gör jag alltid när jag sover jämte dej. 
Åkte he tidigt i morse för han skulle till jobbet. så jag va hemma vid 7 tiden skulle jag tro att klockan va.  Så då gick jag upp å la mej i min säng och fortsatte sova. 
Har precis duschat så nu känner man sej som människa igen. Vart duktig och slängt in 2 proppfulla maskiner med tvätt. Det va verkligen på tiden om man säger så. :) 
Hängde upp mammas tvätt också. Såg att tvättmedlet börjar tryta så vi får åka och handla sen innna jag ska till jobbet och slita i natt. 
Måste ju kunna tvätta min jacka i morron därför är det bra med tvättmedel :) 

Nu siter man då och väntar på att maten ska bli klar. det kurrar i min mage. 

Har fått handlat lite nu i dagarna med. I gbg köpte jag en väska från Friis & Company. Fin och rymlig :)  och en mascara.
Sen i går inhandlade jag mej 2 linnen och armband från Gina Tricot, Skor från din sko. Och en hår inpackning från märket Biotherm. Hoppas den är bra. För den va dyr. 270 kr för en hår inpackning. då ska den va bra hoppas jag. :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0