Denna dagen

Ont i nacken min har jag. Har nog som vanligt lyckats att sova i en skum ställning.

Tvättat i dag har jag gjort slagit in lite julklappar oxå. Och fasen vilken tid det tar. Bytt lakan i sängen och lite till har stått på mitt schema denna dagen. Men andra ord det dom kallar kvinnogöra. Och det gör jag med glädje så att mannen i huset som jobbar varje dag slipper att ta tag i det när han kommer hem. I stället kan han mysa med mej :) Tycker jag är mycket bättre. Man får ju prioritera lite. Smart tänkande e aldrig fel.

Annars i dag tror jag inte det händer så mycket.
Blir la att äta och slappa till en film i soffan. Kanske ta sej ett glas vin och bara mysa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötnos, det var längesen, haft en bra jul? :)<3

2009-12-26 @ 16:47:34
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: V I L J A

Smyger in & Önskar dig en fin start på 2010! :)

2009-12-31 @ 17:58:02
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0