Vaken

då e man lagon vaken.  Sovit helt underbart gott i natt.
Att vakna med dej vid min sida är tvär mysigt. :) Du va aningen trött i morse så det blev lite senare uppgång.
Jag har iallfall precis ätit lite frukost så man känner sej lite mer som en människa nu.
Ska snart försöka ta tag i mej själv och byta sängkläder i sängen. Å sen fixa efterrätten till i kväll och förbereda middan i kväll så man har det gjort.
Å så ska jag hoppa in i en dusch. Hoppas jag kommer ihåg hur man satte igång den.  Det blir ju lite å försöka komma ihåg med alla dessa knappar :P

Tjötade precis lite med Lena. Jag va så ond att jag väckte henne. Men inte kan man ju sova hela dagen jue :P:P

Å så e det bara att invänta att du kommer hem så du ska få den STORA äran att göra en juice till mej ;) Tro inte att jag glömt det inte. hehe.
E bra sugen på å få smaka på den. och dej ;)


bilder e det lite snålt med nu. Efetrsom jag inte har en fungerande data hemma så blir det svårt att lägga upp bilder. å Nu när jag väl sitter vid en data så har jag ju inga av mina bilder på den.
Men ska försöka få tummen ut å fixa lite med detta.


Zazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0