Kalajs

I fredas va det översaknings fest för freddan som blir 30.
Det va riktigt trevligt.Ångra inte att jag följde med. tänkte först hoppat det men hade verkligen jätte kul. Och alla va gör trevliga. God mat och god dricka. Vi åkte hem vid 23,30 tiden. Jag va aningen trött efter att ha jobbat natten innan och nästan inte sovit något.
Men inte gick vi la oss när vi kom hem. Satte oss i soffan och Daniel tog ett glas vin och jag en liten drink. Satt och bara koplade av. Hur härligt som helst.
Gick å la oss sent... Eller tidigt kanske det kallas. klockan va 7.00 när sängen ropade på oss.

Vaknade vid 15.00 på söndagen. Utvilade och sega som tusan. Jag hade huvudvärk men det förtjänade jag nog:)
I går gjorde vi inte mycket. bara va hemma och tog det lugn. Kollade på film och Daniel lagade mat. Jätte gott precis som alltid när han stått vid spisen :)
Gick och la oss vid 01.00.
Daniel hade sovit en timme innan det redan. Han tvär slocknade i mitt knä när vi kolla film:)
Mysigt. så jag lät en sov han 1 timme innna jag väckte han å vi gickoch la oss. :)

Vaknade till lite när hans alarm gick i morse men somnade lika fort igen. Så jag vaknade vid 12.00 i dag. Med en jävla smärta i ryggen. Vet inte riktigt hur jag ska sitta, ligga eller stå för att undetlätta. Men men det går över det oxå.
Ska försöka ta mej in i en dusch snart va det tänkt. Och sen gör mej ordning.
Försöker klura ut något man kan hitta på i kväll. Men det går ju sådär. Jag är ju tjejen med brist på ideer om man säger så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0