Underbart

Att ha duschat vill jag lova. Känner mej nu som en helt nu människa. Och det är bra.
Så nu ska man sakta men säkert börja göra sej ordning för att sen åka till mölndal igen.
ska packa, sminka mej, fixa håret, leta kläder och massa andra tjej grejer.

Har jobbat i natt. Va lite å göra så det blev aningen tröttsamt. Och det e jobbigt att ha första sökaren när den piper i ett.
Men det e sånna smällar man får ta ibland. Carola hade ju den i går natt så i natt va det min tur. Sprungit fram och tillbaka mellan vårdtagarna.
Dock jobbigt när man har en vårdtagare som ligger på larmet konstant när hon behöver hjälp. Hon tror att det bara är hon som bor i huset. Efter hennes agresiva uttalande mot mej så försökte jag förklara för henne att det finns fler än hon i huset, och när jag står med händerna fulla uppe hos en annan så kan jag inte släppa allt och springa till henne på stört. men det förstod hon inte. Hon menade på att det kan jag visst och va väldigt sur på mej. Men men då får hon va det och fortsätta vara om hon känner för det.
när det va lite lugnt så satt vi å kolla på tv. Och där visade dom en Micheal Jackson konsert på tv4 som vi satt å kollade på.
Grym va den. Han är en stor människa i mina ögon. Har gjort mycket grym musik. Han kan sin grej helt enkelt. Han e STOR.





Nä nu ska jag vika in min nytvättade tvätt i garderoben och fixa å dona lite.

Zazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0