SAW

Då är man med igen. Eller inte, men snart hoppas jag.
Sovit som en gudinna i natt. helt underbart. Somna med dej vid min sida, i din sjukt härliga säng, vakna till lite med dej vid min sida. för att sen slummra till lite och bli väckt med en hejdå puss eller flera hejdå pussar innan du drar till jobbet. finns dej något härligare. Och allt är Gratis. :)
Somnade iallfall om sen igen och vaknade runt 12,30 känns härligt att fått sova ut lite. behövde det. Jag gick ju aldrig och la mej i går efter jobbet.
Va i som sagt i stan i går. Hittade en present till mamma. Hoppas hon blir  glad för den. Fikade med Frida och vi satt å tjötade en massa skit. trevligt.
Åkte till mölndal vid 18,00 tiden. Och Det blev jätte bra i hallen som du har fixat.
satt å myste i soffan till en film. Kollade på SAW 5. Den va gör bra. Lite halv rå imellanåt men inte så farligt. Enda som gjorde mej lite illamående va ibörjan av filmen.
Mådde illa sen innan å sen se tarmar och inälvor som splachas ut ur en kropp å flyger genom rummet fick spyan att stå högt i halsen. ;)  men det gick snabbt över. Filmen va som dom föregående 4........ Jätte bra.
Efter filmen så la jag mej tillrätta i ditt knä å nästan slocknade. Va sjukt trött å låg sjukt härligt. Fick även massa Massage och kli på ryggen. Härligt. tack tack.
Nä nu ska jag snart försöka ta mej in i en dusch hade ja tänkt mej och vänta på att du kommer hem.





Zazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0