hemma igen efter

hemma igen efter en natt på jobbet igen. känns underbart.
hade jag fått välja så hade jag lätt valt att spendera natten i mölndal. Inegn tvekan om det.
Men det får vänta tills i morron.
Riktigt längtar tills imorron bitti när han men det stora H:et kommer och hämtar mej. och lämnar mej hemma. Längtar efter att få ge han en puss. :)

Natten har varit helt ok i natt. Skickade hem Dora, hon jag jobbade med kl 7,00 eftersom hon fick stanna till 07,55 i går så fick hon gå tidigare i dag.
Så jag tog rapporten själv. Men det gick så bra så.
Cyklade hem sen efter jobbet. va aninge trött funderade några gånger på om jag skulle ringa taxi eller lägga mej ner i något dike och ta mej en power nap. men då hade det funnits en stor risk till att jag inte hade vaknat på ett bra tag. och i ett sånt läga är man nog en aning förvirrad och fattar inte vart man e nånstans. Snacka om att får PANIK.

Nä nu är det snart något i magen som gäller. och sen sova sova sova. Sova i mängder ska jag göra. ska ställa klockan på 18,00 Ska sova bort  HELA LÅNGA DAGEN. det behöver jag. Sen upp och jobba igen. ¨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0