Fy Fan

FY FAN vad härligt det är att duscha. Man riktigt känner sen som en ny människa :)
Ska bara få tummen ut  kasta på lite smink oxå.
har fått bäddat sängen i dag med övekast och allt. lite små status på mej i dag :P Och så har jag plockat ur diskmaskinen med.
Annars har jag la inte gjort så mycket mer här. Vaknade  ju sent så har bara tagit det lugnt i dag.
Kastade precis iväg ett medeande till Han med det stora H:et att kanske känner mej lite sugen på kina mat i dag. Eller något i den stilen.
Kanske någon annars som har bra förslag på vad man kan äta?

Får se vad vi hittar på i kväll. Kanske kollar på den andra filmen han hyrde i går. Kommer dock inte ihog va den hette eller vad den handlade om.
Läste om den i går men glömde av det direkt. Eller rättare sagt jag såg inte vad det stog. Bokstäverna blandade ihop sej och suddades ut för mina ögon.
Skyller på tröttheten. :)

Fick precis svar angående kina maten nu, Svaret lyder
Det löser vi strax ;)
Låter mycket bra. Va sjukt länge sen jag åt kina mat. Det senaste i matväg jag åt somva liknande det va Japankst på resturang Mikado inne på Avenyn. Och det va SVIN GOTT. Mätt som ett helvete blev man oxå.


Nä om man skulle ta å sminka sej lite nu. Så man ser lite mer vid liv ut när han kommer hem så han inte tror att han har ett lik i soffan ;P



ZAZZA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0