1 timme kvar

Då har man fått fixat det mesta, inte för att det va så mkt å gö. men jag känner mej aningen lat i dag :) E ju lite små sjuk
1 timme kvar tills du slutar 1 timme kvar tills jag får pussa och krama dej.
Känns alldeles jätte härligt med alla söta sms jag får av dej när du e på  jobbet, Å samtal. Blir riktigt varm innom mej. Och bara saknar dej jätte mycket.
finns inget bätre än att lägga sej på kvällen jämte dej. Och sen vakna upp och känna att du håller om mej.



ska snart ta å gå upp å kolla hur det går för kycklingen att tina. och ut å ta mej ett bloss tror jag. Känner att jag behöver det just nu.

Kommentarer
Postat av: Jonna

trött. jag känner mej dööd :(

mys med kärlek :) ha en bra dag! Puss

2009-08-20 @ 05:53:32
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha stackare. Ja kärlek är jätte mys. :-)

2009-08-20 @ 23:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0