Slut

Jag e totalt slut i min kropp nu vill jag lova.
Har riktigt glömt av hur det är att jobba på Demens boende. Va på ett i dag. Damn säger jag bara. Hela huvudet känns tungt. Kroppen vill inte riktigt följa med. Benen värker och jag e bara totalt slut.
Men det va kul. Kul att variera sej lite :)
Va duktig i dag och Cyklade till och från jobbet. Ska vara lika duktig i morron hade jag tänkt.
Funderar nu på om jag ska ta å äta något. Eller kanske ta tag i min rena tvätt och få in den i garderoben.
Eller bara lägga mej i sängen och slöa.








Zazza

Kommentarer
Postat av: hannah

Ser att du har kommit igång med din blogg, Härligt! Den blev riktigt snygg och personlig =) Konstigt eftersom Malin inte känner dig så bra.. =) Jag tycker du verkligen passade med denna bloggen. Tummarna upp för Malin och sin Talang!



Lycka till med bloggandet, jag kommer att definitivt läsa den!



Puss&Kram

2009-04-22 @ 20:12:13
URL: http://hannahbrundin.blogg.se/
Postat av: Zazza

Aww tack så mkt. läser din med. :)

ja hon e grymt duktig malin. helt otroligt att hon fick med exakt dom bilderna jag tycker bäst om :)





Puss

2009-04-23 @ 15:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0