Nyfiket

vaknade ganska tidigt i går av att syrran och Jasmina kom in å väckte mej. men det va bara härligt att gå upp i tid för en gångs skull. Vi drog ner t stan å kolla lite.  Sen kom lena ner. Det va riktigt kul å träffa henne. Va ett tag sen. Drog upp t cattis en sväng å sen ut å gick lite till jag och lena.  Blev sen att vi drog t Nyfiket jag, Lena, Fotis; Sackis å Jayson.
Gud säger jag bara. Har nog aldrig skrattat så mkt som jag gjorde i går.
Damn. En helt underbar kväll säger jag bara.
Ska snart in t stan nu här upp t cattis å sen ska vi ner t Mödravården. sen kommer lena ner. så ska kanske vi förtära lite alkohol för en gångs skull.
ska bli riktigt mysigt. just like old times.
Fan snackade Engelska i går med hela kvällen. Med Jayson som kommer från USA: det va riktigt roligt när man väl kom in i det.



Zazza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0