helt slut

Idag är jag totalt helt slut. Näsan rinner, jag nyser, huvudvärk och helt matt i hela kroppen.
 i går va jag säker på att det va gräsallergi jag hade. men det e nog förkyldning. Ena sekunden fryser jag som fasen och andra svettas jag som en gris. Men jag har inte feber.
något som lurar mej innom bords i dag. jätte jobbigt. har vilat hela dagen iallafall.
Syrran va här innan med jasmina :)  Jasmina verkade också dratt på sej nåt sa dom.

i går va jag hemma hos sandra, Jag, Sandra , Malin och Johanna. vi grillade på kvällen. d va jätte trevligt. efter det va vi ute och åkte lite.
Det va riktigt längesen jag skrattade så mkt som i går.

Emelie fick en son i natten till i går hörde jag. Grattis va roligt för er.




Zazza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0