Eh Eh

Lady Gaga - Eh Eh  troligtvis den nya sommarplågan.
Kan ju informera om att det blev varken städa eller sova i går. Utan dom ringde från jobbet och jag skulle jobba.
så fick åka in igen å jobba mellan 17 - 21,30, och innan det jobbat 7 - 16. vill ju lova att jag va trött när jag kom hem sen.
visste inte vilket som va värst att jag va hungrig eller trött.
och så upp i dag igen å jobba kl 7. Men i dag va det riktigt kul att jobba faktiskt. Jobbade med två helt underbara personer.
Va duktig och cyklade till och från jobbet i dag med. 
Funderar på att kasta mej in i en dusch nu. för jag känner mej inte så frech.
Så ska jag kanske träffa Sandy sen. va ett tag sen. Alltid lika trevligt är det.  Och helt underbart väder är det i dag oxå.

SOMMAR KÄNSLA
därför får ni ett sommrigt kort.





Zazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0