Andreas

Vaknade hyfsat tidigt i dag. runt 10,00 då Andreas väckte mej.
Han ville tala om att han va vaken :). va så slapp i går att jag inte orkade tvätta av sminket innan jag gick å la mej, kunde knappast öppna ögonen när ja vakna för dom va ihop klibbade av mascaran.  Så efter det blev det att jag tog mej in i duschen. Fixade mej ordning lite för att sedan träffa Andreas som kom hit i dag. Vi drog in t Jessie å gick ner t stan. Jessie handlade lite på Gina. och jag inhandlade BodyButter på Body Shop. Sen skulle jessie ha hårband på kiks.  Drog sedan upp t jessie igen för att sitta ute i solen och dricka kaffe jag å hon. Medans Andreas titta på. Han e ju ingen så kallad kaffe människa. Klenis e vad han e :)  Men tycker om han ändå.
Sen åkte jag å Andreas en stund i stan. Drog t donkens å köpte varsinn glass, Han bjöd. :) Tack tack.
Och för en liten stund sen så lämnade han mej :( vad ska man hitta på nu då. Funderar på att försöka ta mej ut å röka lite. för att sen ringa sandra å se vad som händer i kväll.
underbart väder har vi oxå i dag. blåser lite men det gör inget alls. Härligt som fasen.



Zazza





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0