tvätt i MÄNGDER

jag vet inte riktigt om det e fö eller nakdelar med att ga 2 tvättkorgar. 
Fan det e ju hur mkt tvätt som helst.
Nä den ena e tom e det bara till att börja på den andra.
FY FAN VA TVÄTT JAG HAR.
Man tror inte att det blir så mkt på 1 vecka.
men det blir det.
underkläder, vanliga kläder. för det e inte ofta man har samma klädet 2 dagar i rad på sej.
Sen har vi ju alla lakan å handdukar.

Till alla er som hat lyxen å får eran tvätt tvättad av er mamma eller nån annan.
Va glada..
Fast det kommer ädras den dagen ni flyttar hemmifrån. 
Inte alla kanske men MÅNGA.
tror inte jag känner någon som skulle låta sin man/kille/sambo tvätta ens kläder.
Inte jag iallfall. 
Det e inte det att jag inte tror han kan en tvättmaskin.
känns lixom bättre om det skulle va jag å inte han som lyckas färga något av mina kläder eller att nåt går sönder eller liknande.

Nä tvätten den e allt min.
men jag tror ju inte D säger emot på det :) 

Nä åter till tvättet å sen ut å ta mej ett bloss innan jag ger mej på strykningen av massa kläder m.m.



Old pic on me

SEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0