aj aj aj i mitt hövve

jag har verkligen världens jävla huvudvärk.
och har haft det hela dagen.
har verkligen inte pallat göra något i dag.
jag e så slö i precis hela kroppen.
och trött som ett as.
men det är huvudvärken som e värst.
morr.... jag inte tycka om att ha aj aj i mitt huvud.
min man e iallfall på väg hem.
så ska han allt få den stora äran att laga mat.
jag har tagit upp korv som nu ligget på tining.
ska försöka att packa ner det som ska med i morron till mamma så jag kan gö mej ordning.
packa kläder å krustång, smink å ett bra humör.
å så ska jag förbereda D:s kläder till i morron. så han bara kan dyka ner i dom imorron efter jobbet å sen åka in till stan å möta upp oss.
SEE YA!!

Kommentarer
Postat av: annie

usch!

hoppas du är bättre tills imon <3

2012-02-10 @ 20:55:56
URL: http://geminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0