Vinna?

I går var det en heldag med Sandra och Johanna. Det va mycket trevligt.
Fick spelat lite biljard jag och Sandra innan min man kom och hämtade mej.
Jag va snäll och lät Sandra vinna 2 ggr. Vet ju att det kan bli lessna miner annars :P
Så försökte vi fundera på om det heter distrations moment. Eller om man iallafall kan säga så? utan att det låter alltför konstigt.
Ropa inte hej fören skinner är sålt som sandra säger.


I dag bär det av mot standen Varberg för att fika med Lena. Ska även in på apoteket en sväng.
Pillerlknaprare som vi är så måste vi fylla upp våra skåp hemma.
Så att man har. Eller om man får gäster som behöver en tablett eller två.
Så jag ska ta bussen in sen. Men nu när jag tittar ut så är det inte alltför lockande att gå upp till bussen. Får ju i stort sätt slå sej fram mellan snö drivorna. Och samtidigt undvika att bli överkörd av bilar och lastbilar.
Sen stå och vänta på bussen i en bitande kyla. som tränger in i ben och märg. Tappa känseln i tårna och snora som en jävla ko.
Jag blie ju inte särskillt upphetsad.
Men det ska bli kul å träffa Lena :)

Efter det så ska jag upp till min kära syster om jag hinner och om hon har kommit hem igen.
Terra henne och barnen lite är aldrig fel.
Mosters små gullungar är va dom e.


Time so go and put on some make-up
bye folks!



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket söta du <3. Vilken söt flicka! Vad duktig hon är som vill hjälpa till, hehe :)

2010-01-22 @ 17:52:09
URL: http://nattievikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0