Fika hos Sandra

Då va man i varberg igen.
Är hemma hos Sandra i dag. Blev frukost och kaffe med henne och Johanna. Och lilla Celin så klart. Men jistanes vad celine börjar bli stor. Sist jag såg henne va hon bara 2 veckor gammal. Men nu e hon närmare 4 månader. :) Stora tjejen :)
Vi väntar på Malin just nu som skulle anlända om en liten stund. Och ta en kopp kaffe med henne.
Sen vet jag faktiskt inte vad som händer eller som är inplanefrat på dagens schema. Det märker vi.

Ska hem sen när min man slutar och bara ta det lugnt. Äta god mat, kolla film och kanske ta sej ett glas vin.
0För att åter färdas till varberg i morron och en fika på stan. Och kanske en visit hos min syster.

Nu har snöflingorna som föll för en lioten stund sen upphört vilket jag tycker är väldigt bra. Med tanke på att snö inte är min starka sida.
Kallt och jävligt. Brr


Nä nu är det underhållning med vännerna som gäller.


Tack för mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0