Helt slut

Som om jag inte är helt slut just nu då.  Hostat som en apa hela natten. Vaknade av att jag va så förbannat pissenödig i natt. Och fick en brutal host attak. Kände att jag kunde inte svälja och halsen gjorde så förbannat jävla ont. Svullen som jag vet inte vad.
Fick släpat in mej till toa och kissa å hosta av mej lite.
Men sen har jag ju hostat så fort jag har vänt mej i sängen. Så försöker man göra det så tyst man bara kan för att inte väcka Daniel. Men det går ju sådär bra. :/
Gick upp nu innan med han. Va så illa tvungen att röka för att dämpa hostan lite. Sen blev det en Ibumetin, en host tablett å en hals tablett.
Kunde inte ens ge han en puss innan han gick för jag hostade så mycket och fick ingen luft. :( Direkt när ja låste efter han va det bara att kasta sej in på toa å dyka ner i holken å kräkas som ett svin.
Hostade så mycket att jag kräktes. IGEN.
Nä nu vill jag att detta ska gå över.
Annars är allt prima :)

Åkte och handlade i går när Daniel kom hem. handlade mat och fika tills i dag när Jenni kommer hit. och massa annat.
Väl hemma sen så packade jag upp allt. plus frukten Daniel tog med till mej :)
Det va äpplen, päron, bananer, vindruvor stora som hus, passionsfrukt, gul och grön kiwi, avokado, melon, å mycket mer. :)
Så nu har jag att knapra här hemma :)
Daniel va så söt å lagade maten i går igen. Gör gott blev det. Klyftpotatis, stekt lamm och karl-johan sås med massa kryddor :)
Det satt fint i magen det.

Nu ska jag gå upp och slänga in mina jeans i tvätten så dom krymper lite. Så man inte ser ut som en påse skit sen när Jenni kommer.
Dessa jeansen töjer sej och blir gör stora efter 1 andvändning. :/


Här är korten från våran fika i Måndags.




Zazza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0