Damsugit :)

Hostar fortfarande lika mycket. Inte för att gnälla å ha mej. Men jag tycker lite synd o mej själv. hehe.
Borde dock inte göra det. Finns ju dom som har det mycket värre.
Jonna t.ex. Hoppas du blir bättre. å Krya på dej. :)
Hoppas att allt är bra med min mor oxå. Hon mådde inte så bra sist jag va hemma å sist jag pratade med henne. Hon har förmodligen åkt på en förkyldning hon med. Vilket inte är så kul.
Hoppas att du är bättre mammsen.


Är ganska lugnt i dag. Eller väldigt lugnt. En maskin disk e klar och inne i skåp och lådor. Damsugat både övervåning och nedervåning.
Slappat i soffan med melon, avokado, och fysalis.
Nu är det bara att invänta Daniel.

Fasen va härligt väder det är i dag. Solen skiner och det är varmt ute. funderar på att kanske sätta mej ute i solen lite och bara ta det easy. Njuta av vädret vi har. Det är ju inte så överdrivet ofta det är så här fint om man säger så.


Hitta lite kort i mobilen

 Mosters Älskling rider :)

 Kaffe e aldrig fel :)

 Söt ungen


 Även Lena hittades i mobilen. Hon fastnar me på kort :P

 Sötast


 haha


 :)

Kommentarer
Postat av: Mia ❤

Vilken liten sötis! Trevlig helg :)

2009-09-11 @ 16:58:26
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naew! tack söt! :)



DU KANSKE SKALL TA DE LUGNT DIN LILLA HOST!

Nu har ja skickat alex på kräfskiva, så nu ska ja mysa! :D underbart!

2009-09-11 @ 18:41:56
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0