sliter sönder halsen

Hostan sliter sönder min hals. Den har blivit värre nu. Varje gång jag hostar river jag bara sönder halsen mer och mer :( I går visst hostan va jobbig men inte så att det gjorde ont å rev i hela halsen som nu.
Aja får la hoppas det går över snart.
Näsan rinner fortfarande och matt i kroppenå huvudvärk.

I går försökte jag preparera mej med 2 treocmp när Daniel kom hem. Men dom hjälpte inte alls.
Inget hjälpte. Eller jo blev ju klart mycket bättre när han kom hem :) 
Å han va såå söt i går. Han hade tagit med sej Avokado och Physalis från jobbet till mej. :) Tack så mycket sötast. :)
Vi tog det bara jätte lugnt i går. Låg i soffan och kollade film. Slumdog millionaire den, den va faktiskt riktigt bra. 
Efter det kollade vi lite på Viva La Bam. Diggar det programmet starkt asså.
Sen va det rakt ner i sängen bara å tvär slockna.

Hörde att Daniel gick i morse. vaknade när hans larm gick. Vilket jag inte gjorde i går.
Vaknade själv sen 1-2 ggr i timman. men gick inte upp förens vid 9.30
Vaknar alltid tidigt när jag är sjuk. Det är ju då man vill sova LÄNGE.
Har slängt i en maskin tvätt. Så väntar på att den ska bli klar så man kan ta å slänga i en till.

Nu ska jag gå och lägga mej i soffan och bara ta det jätte lugnt.



Kommentarer
Postat av: Jonna Hansson

uch ja! :(

Kry kry! fin bild. :)

2009-09-08 @ 13:54:57
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Jonna Hansson

ja får kolla om ja hittar den :)

Ja jag med..

2009-09-08 @ 14:20:00
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Elli

Nice pics! :)

2009-09-08 @ 16:18:08
URL: http://komplicerat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0