God morron

God morron. Eller kanske man ska säga god middag. :)
Är hyfast nyvaken här. Vaknade till tidigt i morse när Daniels larm gick. Meni dag va han lite seg på att ta sej upp så försökte nån gång med å säga till han å gå upp. Men det e ju så mysigt när han ligger i sängen och håller om mej.
Men han kom iväg till slut. Och jag somnade gott om. Vaknade tunt 11 tiden tror jag klockan va.
Som vanligt vaknade jag på Daniels "sida" av sängen. Drar mej dit hela tiden.
Undra hur det kommer sej att man har så kallade bestämda sidor i sängen.

Ska bädda rent i sängeni dag tänkte jag. Sen ska jag ta å lägga mej i solariet lite oxå. Ta lite längre tid i dag kanske. Blev bara 20 min i går. Kanske ska ta 30 i dag.


Igår så åkte vi in till stan och åt.
Det blev Heaven 23.
Började med en GÖR GOD drink i baren. Jag gillar ju lite surare drinkar. Försökte mej på att läsa på drink listan men det gick inte alls. När jag ska försöka mej på att läsa i lite mörker ser jag ingen. bokstäverna blandar ihop sej och suddar sej. Så Daniel va snäll och beställde en som han tyckte va i min smak. Och OJ så rätt han hade. :)
Efter det gick vi in på resturangen och åt. Sveriges bästa räkmacka.
DAMN mätt som en apa blev man.  svin gott va det med. :)
men den allra jobbigaste prosiduren med hela kvällen va ju att vi skulle åka hissen upp till resturangen på 23 våning.
Ok det e inte så jobbigt MEN detta ligger ju då i Gothia Towers Hissen går lixom på utsidan av huset. Aaa Tjena. Jag med min jävla höjd skräck. Det va ju bara till att vända sej så man stod med ansiktet mot dörren, blunda och näst intill stå å skaka av skräck.
Haha jag e så jävla fjantig. Men va fan har man höjdskräck så har man.






Kommentarer
Postat av: Robban

Skål! :)

2009-09-02 @ 14:23:07
Postat av: Jonna Hansson

viiiiiiiin! Gott!



Orkade inte laga.. så du får svälta ;)

2009-09-02 @ 21:29:45
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0