Nyvaken eller kanske YRvaken

Då är man nyvaken. Eller ska man kanske säga yrvaken.
Fryser som en gnu gör jag med. Får ta med mej täcket upp å burra ner mej framför tv:n sen :)



Finns det något mysigare än dej?!

Nä jag tror inte det gör det. Att vakna jämte dej och du håller om mej, myser med mej. pussar på mej, kramar mej. Ja allt. Det är sjukt jävla mysigt asså.
Me like a lot.


Igår så va vi bara hemma och tog det easy. Daniel lagade mat åt oss, och vi kollade på en film. Den va la sådär. Satt och mös i soffan och tog oss ett glas rött eller två.
Efter det gick vi ner och bastade, Och jag som inte bastat på närmare 100 år. Men det va härligt.
Sen slocknade man fort efter det.


Ska om ett tag försöka ta mej in i solariet här och kanske få mej lite färg. :)

Å i kväll skulle vi nog ut å äta på något ställe. Får se hur det går för min del om vi skulle dit Daniel sa. Med min höjdskräck och hiss som man ser allt så kommer la jag svimma. :/




Zazza

Kommentarer
Postat av: Robban

Nu vet jag hur du kände dig igår när du vakna för så känner jag idag, nyvaken eller yrvaken? :) haha

2009-09-02 @ 14:25:37
Postat av: Alexandra

Haha ja visst e det jobbigt när man inte vet vilket man e :)

2009-09-02 @ 14:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0