Telefon tid Med Lena

Somnade gott i soffan innan i 2 timmar. Vaknade och märkte att jag hade lagt på mej min tröja. Måste nog ha frysit :) Men det va gott att få sova två timmar till iallfall så man orkar med kvällen :)

i kväll blire Cabare Lorensberg. :)
Bord och allt är bokat. Å efter det Park Lane :) Ska bli riktigt mysigt.
Älskar att vi hittar på saker och inte alltid bara sitter hemma. Man måste ju hitta på lite ibland annars blir det jobbigt. Annars blir man lixom instängd och frånvarande från verkligheten.

Precis snackat med Lena nu i tele. 2½ timme blev det idag :) Har inte pratat på gör länge så det va mycket välbehövt.
Pratade om allt. Å då menar jag verkligen ALLT. Haha har skrattat så.

Så nu inväntar jag Daniel som e på g hem från jobbet.


GÖR gammalt kort på mej å lena. hahaha.

 stulit kortet av lena :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0