Självupptagen jävla fitta

I går va det en mycket lugn dag.
Daniel kom hem vid 19.00 tiden satt ocg softade i soffan 1 timme innan vi ringde och beställde kina mat som vi sen åkte in till mölndal å hämtade,
Strimlad biff med bambu å ris tog jag. Å han tog nån räk mojs.
Gott va det. Å mätt blev man. Så det ble massa mat över som ja kan ta nu lite senare om ja blir sugen. Vilket jag säkert kommer att bli. :)

Kollade på en filmpå kanal 9 oxå. Ladder 49 eller va den hette. Ja ha sett den innan så ja somnade i Daniels knä. :)
Svin gott va det. Sen när han skulle ner å sola så ringde lena och tjötade.
Hon är ju en själv upptagen jävla fitta. Men det e tur att jag vet om det och kan leva med henne ;)
Haha du vet va ja menar gumman :)
Så fort vi la på så slocknade jag med en gång nä ja kröp ner i sängen.
Har sovit jätte gott i natt men haft en varm väldigt varm Daniel jämte mej. 

I dag vetjaginte riktigt vad som händer. Om man ska ta å hitta på något sen när daniel kommer hem eller om vi bara ska va hemma och inte göra något. Hmm.
Någon som har något bra förslag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0