Massa Mys

I går va det massa mys med Daniel framför tv:n.
Han va hemma runt 19.30. Så han sprang ner å duschade. Å sen så satt vi å kollade på Idol. Asså jag skrattar lika mycket varje gång. Dom e ju bara så så störtsköna. Samtidigt som mans käms åt dom som verkligen gör bort sej. Aja men creds till dom att dom iallafall vågar.:)

Vi käkade iallfall fiskgratäng i går. Samtidigt som vi kollade på filmen The Pursuit of Happyness Med Will Smith i huvudrollen.
Har hört att den filmen skulle va gör bra. Men nja. Klart den va la bra  å så. Jätte bra skriven, bra spelad bra gjord. MEN jag har sett bättre filmer än så.
Det sm va allra bäst i filmen va att han som spelar sonen är Will Smiths riktiga son. Och hur jävla söt som helst. Ungen är bara helt bedorande.
Jag smälte så fort jag såg han. Det va verklgen det bästa med hela filmen.
Sen Kollade ja slutet på nån thriller/skräck skulle det nog föreställa MindHunters hette den. Den va helt ok.

Daniel somnade i soffan så ja fick knuffat liv i han å sagt att det e bättre att vi går ner å lägger oss.
Jag somnade nästan på stört nä ja la huvudet på kudden. Va lite halv trött om man säger så.


Vilket jag är nu med. Vaknade av Daniels larm innan vid 6 tiden. Han va seg på å gå upp i dag å det va såå mysigt att bara ligga i sängen och mysa. Men jag blev ju pigg av det. Så ja kunde ju inte somna sen när han hade gått.
Han va söt å kom ner med nån STARK liten dricka. Ska tydligen dämpa hostan lite. Men det va ju ren alkohol. Så det va lite svårt att få ner så tidigt på morronen. Men det gick.:)

 Här är giftet som ska va bra.

en väldigt väldigt väldigt nyvaken Alexandra :)

Kommentarer
Postat av: Jonna Hansson

haha jaa! jag skratta så jag dooog! :)

Mysig han verkar vara! du får la visa hur han ser ut ;) kram

2009-09-12 @ 09:36:06
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Anonym

SJÖHAXA!!! hahaha

2009-09-16 @ 23:20:40
Postat av: Alexandra

Hahahah Cattis din KO.. kan du inte ens skriva ut att det e du.. hahaha

2009-09-17 @ 12:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0