Lurvigt

har fått fixat lite här nu. Vilket känns bra.
Bäddat rent i sängen. Så det kommer bli gott att krypa ner sen :)
Tvättat lite. Nu utan sköljmedel för att se om det kan va det som gav en liten reaktion på Daniel.
Å så har jag fått diskat en maskin disk.
drukigt 2 STORA muggar te. Underbart för halsen just när man dricker det men den kommer ju aj aj igen direkt efter.
Hostat sönder mej totalt. Går inte ens 10 min mellan host attakerna. Hostade så mycket att ja kräktes innan :/ inte så överdriver fräscht kanske.
Fick duschat innan me. För man va inte så het på varken lukt eller utseendet. Benen va lurvigare än den lurvigaste lurv man kan hitta. men nu åter lena igen.
Men att stå inne i duschen va inte det lättaste för andningen. Har glasdörrar man skjuter igen å stängen med. och där inne blie så varmt. och att försöka andas i det. Ja visst tjena lycka till säger jag bara.
Retades i halsen något GRYMT mycket.

Nu väntar jag på att daniel ska komma hem så vi kan åka och handla. För imorron kommer jenni å hälsar på så måste ha lite hemma så man kan laga lite mat å gott att bjuda på m.m.


 Denna hönan är något som jag saknar grymt mycket. inte träffat henne på ett tag nu. Eftersom jag är sjuk är det inte värt att smitta ner henne.


Zazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0