Korkad?? Svar JA

Hej mitt namn är Alexandra och jag är nog tamejfan den mest korkade människan som gått i ett par skor.
lovat Bina att jag ska hjälpa henne med håret på Torsdag. Men nu måste ag skuta fram det en dag. Om det e ok för henne vill säga. Här har man gått å trott att det e Onsdag den 3:e september man ska jobba. Lätt eller inte. När det e den 3:e på torsdag.
Så nu måste jag ta tag i detta ganska så nu. Hoppas det e lugnt för hennes del att jag klantat till det. Och att vi kanske kan ta det på fredag istället.


Nu har jag iallafall fått solat lite. gör härligt va det verkligen. detta ska jag fortsätta med :)
Ligga å svettas i sin ensamhet med musik å bara koppla av. det e inte fel någonstans. Man rensar tankarna.

Satte mej här sen och kollade lite. Man blir nog inte alls sugen på att ha dessa skorna eller så

 helt i min smak :)



Hittade en jätte söt väska oxå




Detta e ju bara sååå mycket ögongodis för mej.


Ska snart hoppa in i en dusch va det tänkt. ut å ta en cigg först, sen duscha så man känner sej lite fräch när Daniel  kommer hem. Å så man e klar tills han kommer hem med. Det e ju ett plus. :)

 Och moster Alexandra saknar sin trollunge. Vill bara pussa å krama sönder henne.



Zazza

Kommentarer
Postat av: Jonna Hansson

Hehe tack ;) ska kattis ha en till?

2009-09-02 @ 06:05:22
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Alexandra

:)

Japp det ska hon. Beräknat till den 10 November. Hon ligger i :)

2009-09-02 @ 12:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0