Köpa kläder när allt e smutsigt?

GRATTIS SANDRA. :)

Nu har din lilla tjej tittat ut hörde jag :) Grattis grattis grattis. Hoppas att allt gick bra å så. Och att ni mår bra :)
 Grattis :)



Jaha då har Sandra äntligen fått barn :) Fan va kul för henne. :)




Själv gör man inte mkt. Uppe i Mölndal som vanligt. Har sån Jävla mensvärk som går men lagom jävla mycket på nerverna vill jag lova.
Ont i ryggen, ont i magen, mår illa. ja allt. Å så ingen Daniel som tar han om mej.
Får la sätta mej i duschen i hopp om att det ska gå över lite kanske. Annars kan man ju alltid hoppa ner från balkongen så slippper man ju förhoppningsvis mensvärken. Fördå fokuserar man sej på en annan smärta istället. :)

Ska snart upp å kolla hur det går för tvätten där uppe. Det e den 3:e maskinen i dag. Jag fattar inte vart ll tvätt kommer från. Hur mycket kläder kan man ha.
Tycker alltid att jag tvättar. :) Men det e ett ont måste när man vill ha rena kläder.
Jag har inte råd att fortsätta som jag gjort innan. Köpa kläder när allt e smutsigt bara för man inte orkar tvätta. Blir ju en jävla massa pengar som försvinner. Likaså kläderna man köper. Nån hemma hos mej som äter upp mina kläder tror jag.



MÅNGA GRATTIS till dej SANDRA :)



/Zazza

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-09-28 @ 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0