Inte mycket

Händer inte mycke i dag. brottas med den jobbiga hostan och huvudvärken som plågar mej brutalt.
Jag har fått tvättat 2 maskiner tvätt nu. Och enn tredje ligger i maskinen nu.
Sen e det bara en kvar innan all tvätt e borta :)
Daniel va ju söt å tog med frukt till mej i går.  så det har jag ätit lite av. :)

god melon :)
 lite physalis

Och så ska jag ge mej på lite god avokado sen


Ringde sjukvårds upplysningen innan oxå. Cattis tyckte jag skulle göra det eftersom jag har sån HEMSK hosta.
Dom sa att det kan vara en mycket mycket mycket mild form av svin influensa. Annars e det en rejäl förkyldning jag har dragit på mej. Hoppas på det sista.
Får iallfall inte gå till jobbet på minst 1 vecka. Eftersom jag jobbar innom vården så är det inte så lyckat att ja går dit och smittar ner alla vårdtagarna. Även om det bara är en förkyldning får jag inte gå dit. För såsom min hosta låter så är det inte bra. Dom äldre löper ju större risk till att bli sjuka. eftersom deras imunförsvar inte fungerar som vårat.
Så jag fick snällt ringa och sjukskriva mej 1 vecka framåt. Och dom tyckte att jag gjorde rätt i å stanna hemma. 


Zazza 

Kommentarer
Postat av: Elli

13 fulla veckor. Så jag går in i v 14 nu! :)

Kram

2009-09-08 @ 17:28:50
URL: http://komplicerat.blogg.se/
Postat av: Yassa

Jag har frågestund på min blogg nu du får gärna ställa en/flera frågor ;D Ha en bra dag.

2009-09-08 @ 17:43:25
URL: http://sirapsungarna.blogg.se/yazzasblogg
Postat av: Jonna Hansson

antingen har man de eller inte, dem kan inte säga det via telefon.. Det får DEM ABSOLUT inte göra!



msn?

2009-09-10 @ 12:36:32
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0