Host Host

Hostan VÄGRAR att ge med sej. Den blir bara värre och värre.
Vilket gör att den går mej på nerverna något grymt mycket. Har hostat sönder hela halsen nu. Så det gör ont konstant. Och näsan snorar och rinner för fullt.
Vaknar på nätterna av att jag knappast kan andas och så fort jag sätter mej upp hostar jag tills jag e på gränsen att spy.
Fick köpt host medicin i går i hopp om att det ska bli bättre.
Och Daniel gjorde Te med honung och ingefära till mej i går. Det va aningen starkt men det kändes härligt för halsen.
Det enda som hjälper när jag får en riktig host attak är att ta en cigg. Men hur bra är det på en skala. Och det gör ju fasen ont i halsen när jag röker nu.
Men men det e bara till att pina sej igenom det. Hoppas att det går över snart för nu är jag jävligt less på detta vill jag lova.

Annars har det inte hänt så mycket. I går va jag i stan och fikade med Jenni. Det va trevligt. Hade jätte mysigt. Vi satt å tjötade om allt mellan himmel och jord. Drack massa kaffe och kollade i affärer. Sen så åkte jag med Daniel upp till Mölndal. Och vi bara tog det jätte lugnt.

Fikade i förrgår oxå  med Lena, Emil ocj Jenni. Trevligt trevligt :) Bilderna kommer sen eller i morron.

Nu ska jag la ta å försöka leta upp lite rena lakan å bädda rent i sängen, slänga in en maskin tvätt, fundera på vad man kan äta i kväll och ta mej en liten host tablett. och göra lite Te.
Sen lägga mej i soffan och dricka mitt Te



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0