God Morgon

God Morgon gott folk.

I dag känner jag men inte bra alls. Inte någonstans.
Ont i huvudet, ont i halsen, förkyld, matt och öm i precis hela kroppen. orkar knappast röra mej utan att det e jobbigt. :/
e nog bara en förkyldning jag dragit p mej. Men men får hoppas att det går över snart.
Annars gör jag inte mycket. Är uppe i Mölndal. Har slängt in en maskin tvätt så väntar på att jag kan hänga upp den.

I lördas så jobbade jag på dagen sen åkte jag hit. Gjorde mej ordning å så laga Daniel lite mat. Efter det tog vi en taxi hem till Björn. Där det va lite spelkväll. Hade verkligen jätte trevligt. vi åkte hem vid 1 tiden så det blev inte så sent. 
Sen i går så va jag, Daniel å Emma på cirkus. Först åkte vi in till stan och åt middag å sen vid 17,00 så började Cirkusen. Jätte mysigt hade vi. :) 
När vi kom hem så gjorde vi inte mkt. Bara tog dej lugnt. La oss tidigt. tror klockan va 23.00 och jag somnade med en gång. slockna så fort jag la huvudet på kudden. 

Sovit gör gött. Och inte hört ett smack i morse. Inte hört Daniels larm, inte när han gick upp eller när han åkte. Vaknade innan och märkte att han va borta. 
Trodde att han då höll på å gö sej ordning, Men nä för så va klockan långt över 7.00 så han va ju redan på jobbet. 
Sen efter det sov jag inte bra alls. Vänt och vridit på mej hela morgonen å inte vetat hur jag ska ligga för att ligga bra.  

Så nu ska jag strax gå upp och sätta igång diskmaskinen, och invänta tvättmaskinen så jag kan hänga upp tvätten oxå.
Å kasnke slänga in en maskin till :)




Zazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0