Fy tusan

FY HELVETE vad dåligt man kan må. Haft det en dag bara å jag är redan fruktansvärt trött på skiten.
Näsan rinner, huvudvärk, matt och öm i hela kroppen, yr, illamående till och från.
Känner mej smått döende.
Hoppas försvinner innom snar framtid. typ i morron.


Har fixat lite här i dag. Fast jag mått som en apa.
Känner att jag vill ju vara lite snäll mot Daniel å han som jobbar så mycket kan ju få slippa fixa massa när han kommer hem tycker jag.
Fått tvättat två maskiner tvätt i dag :) Å disken i maskinen är nu ren och står i skåpen. bäddat sängen. Inte för att något av detta är så ansträngande så har det vart väldigt jobbigt i dag.
Att bara ta sej från plats A till B har varit ett stort steg för en människa som mej i dag.

Jag fick släpat mej in i en dusch. Det va välbehövt. Kände mej aningen äcklig innan. :/
Men nu är man ny duschad.
Frös som en idiot när ja stod i duschen så höjde värmen hela tiden kändes det som, men inte blev jag varmare för att vattnet blev det.
Så till slut gav jag upp kampen mot värmen å stängde av.


Och moster Alexandra saknar sin Troll unge en jätte massa.


Zazza

Kommentarer
Postat av: Jonna Hansson

ja fy fan vad de är jobbigt. ska äta sen ska jag lägga mej o spela the sims :) alex skulle åka o köpa de ;) tjohio! haha nått man kanske orkar! ;)

2009-09-07 @ 17:29:10
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Anonym

* Amandavardet satte på en hamster:



http://enlitenkorv.blogg.se/2009/september/67-amandavardet-satte-pa-en-hamster.html#comment *

2009-09-07 @ 18:18:12
Postat av: Jonna Hansson

får de i morgon :)

Godnatt ;)

2009-09-07 @ 20:51:39
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0