Varmare Destination

Helvete vad kallt det ska vara ute då. Nu märks det verkligen att vintern e på väg.
1 grad när vi satte oss i bilen innan.
Brr vill verkligen inte ha vinter. Jag är inte ett särskillt stort fan av snö å kyla.
Finns 3 bra saker med vinter. Inte mycket mer.
1. Ligga i sängen och mysa med den man tycker om.
2. En kaffe å en Cigg nerburrad i en stor varm jacka när man röker.
3. Att man kan åka till varmare destinationer. (Vilker jag snart gör) :)

Vi kollade resor i går. Ska bara kolla om Emma inte har något uppbokat den veckan som vi tänkte. Å Sen så åker jag, Daniel å Emma till varmare klimat.

I går lagade jag lite mat medans Daniel solade. För en gångs skull slapp han laga mat. :) Det e inte ofta det händer :)
Käkade framför tv:n Å sen la jag mej i hans knä å tvär slocknade på sekunden. Snacka om att jag måste vart bra tråkigt. Men så va jag ju lite halv seg oxå.
Daniel väckte mej när klockan va typ 00,00 så då va det en cigg på balkongen innan man släpade sej ner till sängen.
I natt va han snäll och tog inte hela täcket. :) Har förbjudit han från att ligga under sitt täcke. För han måste ligga och värma mej :)

I dag e jag iallfall i Varberg. Får se om jag kanske drar in till stan sen eller hur det blir.
Måste iallfall handla lite saker. Annars tar jag det i morron.



Hittade lite gamla kort på datan.  :)

 Här va jag inte gammal. 14/15 kanske.Jag, Annie och Julia. jag kanske va 10 här.




//Zazza

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: tack så mkt! Det blev bra! :) bilderk ommer strax!

2009-09-29 @ 10:14:51
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. jaa :) allt bra idag?

2009-09-29 @ 20:51:06
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: cat power

mysigt att man ser naser med en back i bakgrunden på bild 2! ASG

2009-09-30 @ 23:54:02
Postat av: Anonym

Sv: Cat Power

HAHAHAHAHAHA ja visst e det fräckt :P

Det e ju fan du som tagit bilden. :) Den va ju den kvällen när vi brutalt mördade en mobil

2009-10-01 @ 09:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0