Skaldjursbåt

God morron alla kära läsare.
I dag e det en sån här grymt tråkig och grå dag utanför mitt fönster. Känns inte så upphetsande om man säger så. Så det blir la lite damsugning i dag skulle jag tro. Så det blir lite rent.

I Onsdags va jag i stan i Varberg med Lena. Vi fikade och hade jätte trevligt. Massa härligt skvaller.
Intre träffat henne på länge. Visst sist va inte så längesen vi fika men då va det ändå inte att man kunde snacka på samma sätt.
Och visst att vi pratar sådär minst 2 timmar om dagen men det blir ändå inte samma sak som att sitta å tjöta face to face.
Hade iallafall en helskön dag. Vi gick å kikade lite i affärer. Jag har vart ute efter en söt klänning men utan något resultat. Men PANG där hängde den mitt framför ögonen på mej.
Med Lena som smakråd och övertalning så inhandlade jag den.  (lägger upp bild senare på den)

Jag åkte me upp till mölndal sen efter det. Jag å Daniel tänkte gått ut en sväng men vi palla verkligen inte. vi TVÄR SLOCKNA lagom tidigt. Å sov LÄNGE på Torsdagen.

Emma kom vid 14.00 så åkte vi till frölunda torg så jag kunde inhandla mej en bikini överdel. (kommer bild på den med)
Eftersom jag har så svårt att hitta en bikini eller en BH så finns det en gör bra affär på frölunda torg för oss med lite större bröst. Visst att det e lite dyrare men skit i det. Det e bra kvallite och det håller. Och det sitter bra. Det är en underkläds affär. Rekomenderar den grymt.
Eva Nette heter affären.

Efter det åkte vi iallfall och badade på Åby badet. Mysigt som tusan. Sen blev det stressigt som fan vill jag lova.
Daniel hade bokat en kväll på en skaldjursbåt.
Å den gck kl 18.00
Det va PRECIS på sekunden att vi hann me den. Massa bökig å jobbig trafik å skit innan man kom fram till en parkering. Men vi hann.
det va verkligen jätte mysigt. Fick ett helt stort bord för oss själva. Massa go mat. (räkor, kräftor, musslor,krabbkor, oliver, pasta sallad,) å massa mer. det va en buffe.
god efterrätt oxå. chokladkaka med grädde å hallon :)
Å dom dansade och sjung å showade dom som jobbade där. En grymt lyckad kväll tycker jag :)





Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Det finns inget värre än att inte kunna somna, ändå är man så jävla trött så ögonen går i kors! ;)

2009-09-25 @ 14:30:48
URL: http://natalieutanh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0