död

Hej alla. Hur står det till i dag?

Va ett tag sen jag skrev nu. Men haft fullt upp dessa dagarna å då blir det inte att man sitter vid datan så mycket.

Jenny va ju här i torsdags. Vi hade det jätte mysigt. Drack kaffe och tjöta en massa. Lagade lite mat, Sen efter det gick vi ner till "köpcentret" å kolla lite.
Jag inhandlade mej ett par skor. som bara e såå söta :)
 Jag föll för dom direkt. 99 kr Det e ju ingenting så klart att man slår till då. Blev mycket nöjd med mitt köp. Jenny köpte ett par jätte snygga stövlar :)
Satte oss på ett litet kafé och tog varsin kaffe å kaka och hade det trevligt.  Här sitter vi och inväntar våra män som hämta oss vi åkte tillbaka till Daniel för att ta en fika där med. En jätte bra dag va det verkligen :)

På Fredagen så åkte jag hem över dagen. Mamma som inte tyckt att min hosta vart så illa hörde då när jag kom hem hur det va. Och jag fick snällt ringa vårdcentralen. Fick en tid med en gång vilket va bra. För jag har tydligen en infektion i halsen så jag fick antibiotika utskrivet och host medicin. Denna medicin gör mej ganska seg. Blir lite trött och hängig. Men mamma säger att det beror på morfinet som e i medicinen.
Hjälper gör det iallafall. Hostar inte alls lika mycket länge. Och jag kan äntligen sova på nätterna igen. :) UNDERBART
Cattis och Jasmina kom på besök oxå och det va jätte mysigt. Jag har ju inte träffat dom på gör länge.

Åkte med Daniel hem sen på kvällen. Vi åkte och hämtade Emma och bara va hemma och hade mysigt.

På lördagen va vi på Åby och kollade på trav. Det va Åby Stora Pris. Massa fina hästar och MASSA folk. Men det va mysigt.
Men helt plötsligt när ett lopp nästan va slut så blåser dom av till omstart. Då är det en häst som PANG bara ramlade ihop mitt på banan och Dog. Förmodligen kroppspulsådern som brustit tror dom. 
Stackars hästar som pressas så hårt under träningarna att sånt här händer. 
Kvällen va vi iallfall bara hemma. Daniel och Emma somnade tidigt i varsin soffa :) Så otroligt sött. 

Söndagen så va vi ute och paddlade. Jag har paddlat helt jävla otroligt :) Men det va riktigt mysigt. 
 Jag och emma är proffs paddlare nu mera :) 
Åkte up till Gunneboslott sen och gick å tittade lite. :) Sen efter det va det mat hos Hans syster tillsammans med hans mamma och hela familjen :) 
Hem sen och la oss tidigt.  

Kommentarer
Postat av: Mia

Snygga skor :)

2009-09-22 @ 14:32:13
URL: http://nightutopia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0