Ugglar

Sitter hemma och ugglar iväntan på att min buss ska gå.
Tänkte dra in till stan en sväng för att fika med en jobbar kompis.
Ska även kolla en present till mammsen i dag. För på torsdag är det hennes dag. Hoppas man hittar något bra. Tycker det är lika svårt varje gång att hitta något bra. för man får ju aldrig reda på vad hon önskar sej och så går man där och ska försöka hitta på något som man själv tycker är bra. Men inte har en blekaste aning om hon tycker om det eller inte.
Eller så e det samma gamla visa. "Snälla barn" vill jag ha.
Ja men nu har hon önskat sej det i 21 åt nu får det räcka. hehe. Kan ju inte lova massa saker jag inte alltid kommer kunna hålla jue.
Sen klockan 18,00 så bär det av mot mölndal. Jag saknar han grymt mycket nu kan jag tala om. Inte träffat han sen i fredas morse. det känns jätte längesen. Bara pratat i tele å då känner man att man saknar han gör mycket. vill ju bara pussa och krama dej. Men det har vart lite svårt när du suttit i mölndal och jag suttit på jobbet. Men i dag. :) Jag LÄNGTAR tills klockan blir 18,00


 Mosters gullunge äter en köttbulle :)
 Hunden har en härlig pose.

 



Zazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0