Back in Varberg

Då va man tillbaka i Varberg igen. Känns sådär bra. Hade mycket hellre stannat kvar i mölnad för att kunna mysa med dej efter jobbet.
 
Även i natt sov jag sjukt härligt. Din säng är bara sååå grymt härlig,
Sen kan det ju ha mycket att göra med att det är du som ligger jämta, just dina armar som håller om mej, just dina kyssar, just din axel jag ligger på, just din doft jag andas in. Ja just du helt enkelt.
Hur som helst så ville jag verkligen INTE gå upp ur sängen i morse. men ibland är det ett ont måste.

Så nu sitter man hemma igen och funderar på att gå ner å ta sej lite frukost  och sen sätta igång tv:n för att somna till den. Har 3 nätters jobb framför mej nu. Känner mej helt slut av bara tanken på det. Men får tänka positivt... pengar. jag får ta å räkna väskor och skor å annat skoj :)

I går va det kina mat som gällde. Stekt ris och friterad kyckling. Jätte gott. Under tiden blev det en film oxå. Max Payne hette den En action med Mark Wahlberg i huvudrollen. Den va helt ok.
Fanns en viss person dock som somnade till mellan varven :) 







ZAZZA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0